dilluns, 27 de desembre de 2010

Artur Mas Prometo el càrrec “amb Plena fidelitat al poble de Catalunya”


D’entrada haig de reconèixer, que soc persona que em guardo molt a dins els meus sentiments, i soc de plorar poc, la Loreto diu que des de que em coneix només m’havia vist plorar dos cops, quant va morir el meu sogre fa dos anys, i fa un any i mig quant va morir el meu pare, Doncs bé d’ençà el 28 de Novembre la Loreto se’n ha fet un fart de veurem plorar, la nit electoral tot just quan L’Artur va sortir a agrair a tothom el resultat electoral i va parlar de l’exèrcit de la resistència. També quan L’Artur va ser investit, i... avui, avui he plorat com una magdalena, les llàgrimes em relliscaven pel meu rostre i no ho podia evitar, tant el Jordi com el Pol em deien estàs plorant papa???, també ells estaven sobtats, perquè mai m’havien vist plorar, però es que estic molt feliç, a cada paraula que l’Artur deia mes emocionat em trobava, quant ha promès el càrrec que li exigien fidelitat al rei i a la constitució espanyola i ell ha afegit que “prometia plena fidelitat al poble de Catalunya!!!. Desprès quant ha fet menció a que no es pot tenir impaciència per tenir una nació plena, a la que ell mateix aspira, perquè ell es considera un constructor de la nació catalana, i aquesta construcció no es pot fer de qualsevol manera.
I evidentment mentre parlava m’ha fet recordar els 7 anys de travessera del desert i em tots els entrebancs que la gent de CIU ens hem trobat, he recordat els meus anys de presidència de CDC de Tarragona, tota la feina feta per guanyar les eleccions del 2006 i el cop brutal que va representar la constitució del segon tripartit. Després la derrota electoral a les municipals de Tarragona,que em feien reflexionar si la meva gestió al front del partit estava sent la correcta, i per adobar-ho totes les injustícies i improperis que des de el tripartit ens dedicaven,i tota la pressió mediàtica que des de els mitjans de comunicació al servei del poder establert ens bombardejaven dia si dia també amb presumptes casos de corrupció. Però nosaltres, la gent de CIU des de tota Catalunya, aquest exercit de la resistència seguíem treballant amb il·lusió ,perquè creiem en el projecte integrador de CIU, i pensàvem aquest cop si, necessitàvem una majoria suficient, per poder fer l’Artur president, perquè s’ho mereixia l’Artur, s’ho mereixia Catalunya i ens ho mereixem nosaltres. I Catalunya ens ho va donar. Aquest cop si ho hem aconseguit.
Enhorabona president!!!. Estic segur que tal i com va dir fa poc el Felip Puig tots ens hi deixarem la pell !!!.

4 comentaris:

Didac Domene ha dit...

Un post molt emocionant quim, m'ha agrdat moltissim :-)

Quim Amorós Le-Roux ha dit...

Gràcies Didac.
Ara ja tenim el govern dels millors, per aixecar el país i aconseguir una Catalunya millor.
però sempre hi han veus discordants, que des de el primer dia ja estant critican la formació del nou govern, no li donen ni els 100 dies de gràcia. Enfí espero que amb l'esforç i els resultats, puguem callar la boca a tots aquests envejosos que no reconeixen encara la clara victòria de CIU.

Anònim ha dit...

El post és bonic. Sense dubte CiU ha il·lusionat al poble català. Tant de bo d'aquí 4 anys la gent tingui la sensació de que s'ha treballat per el país i s'hagin complert totes aquelles promeses electorals que sonaven a concert econòmic. Tant de bo d'aquí 4 anys ni un sol independentista hagi de plorar de desil·lusió.

Robert

alexrevecat ha dit...

Benvolgut Joaquim,

Realment és un govern molt plural, perquè no només hi ha persones estrictament vinculades a Convergència i Unió, sinó gent independent que té una àmplia trajectòria professional. I a més els que l'integren que no són independents tenen realment una trajectòria política molt potent, alguns d'ells amb experiència ja com a consellers de la Generalitat. És un govern que, no agradarà 100% a ningú, perquè hi ha persones de tantes sensibilitats diferents que serà difícil que agradi plenament a tothom. No té cap etiqueta, ni "govern d'esquerres i catalanista", ni "govern de dretes"... ni res d'això... És el govern de la Generalitat, tal com va dir Oriol Pujol, i el govern de la Generalitat de Catalunya representa a tot Catalunya i d'aquí a que traspassi les fronteres de CiU, tal com va dir el President Mas.