dijous, 19 de novembre de 2009

El meu contacte amb la grip A


Feia un dies que no em trobava bé, tenia tos i malestar general, però no tenia febre, el darrer cap de setmana vaig aprofitar per fer llit, així que dilluns vaig tornar a anar a treballar, però en lloc de trobar-me millor, encara em trobava pitjor, i sobre tot molt cansat, em feien mal totes les articulacions.
Dimecres al aixecar-me per anar a treballar, el cos em demanava que em quedés al llit, però com seguia sense febre em vaig aixecar, i com vaig poder em vaig dutxar, vestir i vaig anar cap a la parada de l’autobús. Un cop dalt, assentat al seient, vaig estar a punt de no baixar i deixar que l’autobús tornés al punt de partida per anar-me de nou al llit, però vaig baixar on tocava, i vaig començar la feina, un cop arribat, tots els meus companys em van dir “quina mala cara que fas”, tens els ulls com enfonsats, i tens molta tos, perquè no te’n vas cap a casa?, jo deia perquè no tinc febre, però tant van insistir, que li vaig donar unes instruccions a la meva companya de feina de unes coses que quedaven pendents de uns pacients i me’n vaig anar cap a casa.
Vaig arribar i vaig trucar a la Loreto per dir-li que estava al llit, i ella em diu que tot seguit arribaria el Jordi, perquè també estava igual que jo, i efectivament pobret estava calent ,tenia 39 de febre, tos i dolors articulars. Aixì que vam instaurar els aïllaments a les habitacions, el Jordi a la seva habitació, i jo a l’habitació del Pol, el Pol i la Loreto que de moment aguantaven ferms dormirien junts, a la nostra habitació.
Al final em va pujar la febre a 39, i molt de dolors articulars, molt de cansament, tos, i una pesadesa insuportable als ulls, em pesaven molt els ulls, no els podia ni obrir, només volia estar a llit, només em sentia relativament bé al llit.
Sentia tossir al Jordi, i em sabia greu no haver-lo ni auscultat quant va arribar, així que com vaig poder em vaig aixecar, vaig agafar el fonendo i una pila i el vaig auscultar i mirar la gola, no fos que tingues angines, però no, no tenia angines, teníem tots dos un síndrome gripal, la famosa grip A.
Amb Ibuprofé, Paracetamol, Vincigrips per la febre, i sekisan per la tos, havíem de passar com poguéssim. Sembla que tots dos estem millor, jo ja no tinc febre, el Jordi encara en té però sembla que es troba millor, i espero que darrera nostre no caigui la Loreto i el Pol.
Ja hem tingut doncs el contacte amb la grip A, per tant ja no caldrà que em vacuni, i com dic moltes vegades que bé que s’hi està al llit quant et trobes malament, segur que qui el va inventar es va morir pobre.

6 comentaris:

Jordi Roca ha dit...

Ei Quim!

Estem igual!

Jo diumenge al matí vaig començar a caure. El Dani (4 anys) dissabte al vespre. Abans d'ahir la Renata (37) i ahir l'Emma (19 mesos)

Tot i que només tosso de tant en tan, fem anar Frenadol i ibuprofè. Al Dani li han receptat un antibiòtic perquè tenia una mica (o molta) d'otitis.

Quants dies has estat KO? És lògic estar una setmana?

Una abraçada i que us milloreu!

Quim Amorós Le-Roux ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Quim Amorós Le-Roux ha dit...

Si, Jordi aquest any la durada de la grip es aprox 1 setmana. els dos primers dies son els pitjors, després vas millorant.
Jo KO porto tres dies, ara ja estic aixecant el cap, però em fan molt mal els ulls, tinc una pesadessa immensa als ulls.
enfi a veure si no cau ningú mes a casa.
je, tenia dubtes si vacunar-me o no, ara ja no cal!!!

Espero que us milloreu tots ben aviat!!!

Josep-Empordà ha dit...

Benvingut al club!.

A casa, la cosa va començar amb els nets, primer l'un, després l'altre, i així tota la familia.

Bé, ja podem afirmar que no n'hi ha pas per tant d'enrenou, una grip, potser fins i tot una mica més lleu que la de tota la vida i prou.

Donç res!, ja estem vacunats...naturalment vacunats!.

joanoliu ha dit...

Que et recuperis aviat i felicitats, un problema menys.

Joanet del cabàs ha dit...

Et pregunto si el cognom Le-Roux en aquest cas vé de França... si tens avantpassats francesos o lo k sigui.
A més, la meva besàvia sembla que tenia avantpassats francesos, ja que el seu segon cognom era Bouffard.