dijous, 1 de gener de 2009

L’hora de passar balanç


Així a cop d’ull puc dir que per a mi, l’any 2008 ha estat desastrós, desastrós tant en el tema personal , com a nivell general. Només puc estar satisfet d’aquest any en el tema laboral, on puc donar gràcies que estic desenvolupant una feina que m’omple i que em dona estabilitat, per lo que agraeixo a la Xarxa Sanitària i Social de Santa Tecla la seva confiança dipositada en mi.
Des de el punt de vista Familiar, puc dir que a la meva unitat familiar ha estat un any tranquil i bo fins a l'estiu on van poder gaudir d’unes vacances a la Selva Negra Alemanya de la que guardem un bon record, però tot just va ser tornar de les vacances, que una mala noticia es va fer realitat, i va ser la regeneració de una malaltia neoplàsica que pensaven ja estava superada, al meu sogre, al qual van tenir d’operar per segona vegada i que tot just dos mesos després va morir. Un cop molt fort per la meva dona i els meus dos fills.
Prèviament, amb la detecció de una altra malaltia neoplàsica al meu pare vam tenir que anar amunt i avall fent tot tipus de proves, i que de moment, amb el tractament, malgrat el seu deteriorament físic sembla que està mes o menys controlada.
A nivell personal, vaig decidir no presentar-me de nou a la reelecció de president local de CDC, per no estar d’acord en segons quins plantejaments a la si del meu partit, donant així l’oportunitat que d’altres persones amb una altra visió, portessin les regnes del partit, tot i que saben que em tenen al seu costat pel que faci falta.
A nivell local, L’ Ajuntament de Tarragona ha estat noticia per la col·locació de càrrecs de confiança, que no han estat a l’alçada de la confiança dipositada en ells, ja que no han estat escollits per la seva vàlua sinó que han estat escollits com agraïments pels serveis prestats.
Tanmateix després de un any i mig de govern, no s’han vist coses noves, ni les promeses realitzades, no s’ha vist el gran canvi promès a Tarragona per cap lloc, perquè era clar que el gran canvi promès era només una fal·làcia.
A nivell General, a Catalunya ha estat un any ben negatiu, negatiu va ser el tema de l’aigua, negatiu va ser el tema de rodalies, negatiu va ser el tema del finançament, i negatiu en general ha estat el govern de Catalunya amb la seva nefasta gestió.
Enfí tot plegat un any per oblidar, esperem amb il·lusió aquest nou any 2009, que de moment comença amb la pujada de la llum, l’aigua el gas i els peatges de les autopistes catalanes, que recordo que tant ERC com ICV postulaven per la desaparició dels peatges, i des de que son al govern ara ja fa 5 anys, no només no han desaparegut els peatges, sinó que no han parat de pujar any rera any.

Si s’ha de destacar alguna cosa bona, doncs..... l’arribada de Guardiola al Barça i el gran futbol desplegat, amb el seu liderat indiscutible a la lliga espanyola, esperem que aquest any sigui un any ple d’èxits i títols.

17 comentaris:

Cesc ha dit...

Saps Quim, em quedo amb l'últim apunt, que l'arribada d'en Guardiola a can Barça ens dongui grans moments, perquè veiem com la política ho té cru en donar-nos bons moments. Sento això del teu sogre i del teu pare, sé què és i tot i que fisícament hagi devallat, tenir-lo amb tu és un gran regal, i res tirar endavant i pit i amunt que diem naltros, i segueix tenin aquesta persona humana que la tens i diu molt de tu.

Quim Amorós Le-Roux ha dit...

Mira cesc a Tarragona tenim 4 colles de castells com ben be saps, jo simpatitzo, de fet soc membre dels amics de la colla jove de Tarragona, i sé l'esforç que això representa. Tot i que quant vaig ésser regidor defensava i anava amb les 4 colles, encara que més d’un disgust em va portar, perquè molts deien que aplaudia mes fort a la jove!!!.
El millor regal per nosaltres es la presència del meu pare entre nosaltres, i espero i desitjo que el tinguem molt de temps tot i la malaltia i la seva edat ja te 82 a.
I per lo demés espero que quan ERC se'n adoni que CIU no desapareixerà malgrat el seu desig i puguem parlar seriosament d’unió de forces catalanistes llavors serà realitat el somni, però si ERC tarda massa en donar-se compte potser seran ells els qui desapareixeran del mapa polític.

Assumpta ha dit...

Quan fem balanç de l'any sempre trobem coses bones i coses tristes...
Aquest any les tristes han estat d'importància per a tu i els teus, em sap greu... però ja veuras com, amb el pas del temps la teva dona i els teus fills superaran aquesta pèrdua i els quedaran els bons records del pare i l'avi, i aquests no es perden mai :-))

Ànim!!

Jo, culé des de que vaig néixer, també confio en que aquest 2009 ens porti exits blaugranes!!

Quim Amorós Le-Roux ha dit...

Gràcies Assumpta pel teu comentari. i saps... al post m'he deixat de posar que una altra cosa positiva ha estat descobrir encara que a darrera hora, (gaire bé els darrers dos dies de l'any) nous blocs de gent encantadora, que quan els llegeixo son capaços de captivar-me i que em fan aflorar els meus sentiments de vegades massa sovint oblidats com son la tendresa i que m'han fet reflexionar molt.
moltes gràcies a vosaltres, nous amics de internet sobre tot a tu Assumpta i al cesc que sou els dos darrers que he conegut, i que al llarg del 2009 us aniré seguint i descobrint millor, perquè he vist nous enllaços entre els comentaris dels vostres blocs i que aniré seguint un a un, i us aniré coneixent a poc a poc.

Efrem ha dit...

Que les foscors del passat no ens impedeixin veure la llum del present ni deixar de cercar-la pel futur!

Salut i que tinguis un molt bon any!

Quim Amorós Le-Roux ha dit...

gràcies efrem, feliç any nou per a tu i els teus

L'home del sac ha dit...

Espero que el 2009 sigui molt molt millor per tu, i espero que també pel país en general, que prou ens fa falta.

Blas Jesús Sánchez González ha dit...

El que em queda és dessitjar-te que el proper 2.009 sigui millor tant a la teva vida personal i professional.

I pel que fa al tema de Catalunya, la darrera vegada que vaig anar a Lourdes no vaig veure cap cec que recuperés la vista.

feliu ha dit...

Mira, Quim, jo nomès voldria que el 2009 fos com el 2008 i que la gran mentida i l'altre gran estafa no ens faci massa mal.

Si em coneixes saps que soc una mica, corcoll i enfadòs, però no sé en que no està d'acord amb coses del te partit, si es una raó interna, ka guardès als demés no n'em de fotre res, nomès ho faran servir per prsenta r a CDC coma "dolenteta" i si es una raò de conceptas o d'ideals, digues quins son, el que seguim ell projecta de CDC volem saver les veus que discrepan del fons i dels ideals.
De totes formes, es un paio leal i honets, massa pel que corre vui en dia. Sort que ets metge.

Quim Amorós Le-Roux ha dit...

l'home del sac jo també espero que el 2009 sigui millor, en tots els conceptes.
Blas, estic segur que el 2009 pitjor no serà, i no cal esperar anar a lourdes o un miracle perque les coses canviin a catalunya, perquè el tripartit te els dies comptats i caurà al llarg de l'any, al menys així ho espero.

Quim Amorós Le-Roux ha dit...

Feliu, crec que amb lo que he posat es suficient, i et puc assegurar que no es per raó de conceptes ni ideals, CDC segueix representant els meus ideals, i els seguiré defensant i recolzant, el dia que no sigui així i consideri que ja no em representa, me’n aniré tranquil•lament cap a casa, però no es el cas, i per tant amb l’esforç de tots els que pensem igual, arribarem a aconseguir que Artur Mas, ben aviat sigui president de Catalunya.

Kiko ha dit...

Quim,
Siempre que se realiza un balance siempre, siempre salen cosas buenas y cosas malas y por supuesto que si, que la persona que lo pasa como tu, es quien lo sufre por mucho que los demás intentemos animaros y demás, pero bueno esperemos que el barça no se nos rompa y nos de alguna alegría junto con el Nastic.
Por otro lado no estoy de acuerdo con tigo en Tarragona creo que políticamente se han hecho muchas cosas y en ello estoy preparando un post, con lo que yo creo que se ha hecho bueno, por supuesto que también se han hecho algunas cagadas, pero buen o ya leerás mi post, de momento desearte un gran año 2009 y una gran y reconocida labor en tu trabajo y en tus actos políticos, eso te lo deseo de corazón, y aun que no se olvida por que es imposible, pero si llevarlo lo mejor posible y con la mayor alegría posible, por lo menos cara a los chavales, que les quedan mucho por delante y hay que animarlos y empujarlos, las penas y las tristezas mejor nos las quedamos para los mayores, un saludo y de verdad, estoy deseando tomar ese café con tigo, entre unas cosas y otras no hay forma, pero bueno ya llegara.
Salud.

Quim Amorós Le-Roux ha dit...

Kiko gràcies de tot cor, i estic segur que tu sabràs trobar les coses positives que ha fet aquest ajuntament que jo masses masses no he trobat, i evidentment que alguna cosa ha tingut que fer no?
Vinga a veure quant em vens a veure i ens prenem aquest cafè.
una abraçada i feliç any nou 2009

feliu ha dit...

Quim Mas lidera els nostre anhel, pro no oblidis les resolucions i els "pactes" del darrer concrès, i ha un full de ruta que no admet firos de 360 graus permanents y menys de 180. O a aquí es cumpleixen "totes" les lleis i les noves primer o cal estripar el jox perqué està marcat.
Llibertat i felicitat pel 2009. a tots i a totes.

handmade jewelry ha dit...

I like your blog

bajoqueta ha dit...

Vinc per què he vist un comentari teu al blog de Cesc.
La veritat és que per mi l'any passat no ha estat gaire bo en molts terrenys, ni de feina, ni de salut, etc. Així que més val olvidar i començar l'any esperant coses molt bones :)

intelligence ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.