diumenge, 18 de gener de 2009

El Barça de Guardiola, quina passada!!!!


Ja sé que encara no hem guanyat cap títol, ja sé que encara queda molta lliga i que ens esperen els partits mes complicats de la Champions league, ja sé que s’ha disparat la eufòria, però aquest Barça ha trencat tots els motlles, i s’està entossudint en batre tots els rècords possibles, en punts aconseguits, en victòries, en gols i en bon joc, i a fe de deu que de moment ho està aconseguint!!!, i de quina manera, es una passada !!!, quin goig que dóna veure jugar a aquest Barça, tots jugant com un equip, pressionant l’equip contrari de una manera aclaparadora i asfixiant que fa que el contrari perdi de seguida la pilota, i desenvolupant un futbol atac total, que fa que el contrari que juga contra el Barça només pensi en evitar una golejada, que no pas en intentar treure un resultat positiu, perquè d’antuvi ja es donen com a perdedors.

Aquesta transformació total del Barça respecta de la temporada passada té un nom i es diu Guardiola. Reconec que jo al principi tenia els meus dubtes de la capacitat de Guardiola per portar l’equip, sempre havia pensat que podria arribar a ser un bon entrenador, però que potser era encara massa aviat per portar les regnes d’un equip com el Barça, perquè creia que encara li mancava experiència. I certament, jo estava totalment equivocat, en Guardiola ha sabut transmetre al vestidor blaugrana l’orgull que representa se jugador del Barça, ha estat capaç d’aconseguir recuperar a jugadors que semblaven perduts per l’equip com Eto’o ( ja porta 18 gols aquesta temporada), i Henry, que fins aquesta temporada tothom pensava que el seu fitxatge havia sigut un fiasco, li ha donat la batuta de l’equip a un Messi immens, que acompanyat de Iniesta, Xavi, i Alves, ha aconseguit formar un equip que pràcticament essent el mateix de l’any passat, sense Ronaldinho i Deco( qui s’en recorda d’ells ja..), porta el camí de iniciar una altra època daurada pel club
Aquest Barça permet somiar amb els ulls ben oberts, gaudim de l’espectacle que ens està oferint, perquè de debò serà difícil d’oblidar.
Visca el Barça. I visca Catalunya.

18 comentaris:

Aloma. ha dit...

Estic amb tu.
Jo al començament també tenia els meus dubtes sobre aquest Guardiola, però ara i més que mai, no en dubtu pas que aquest Guardiola a fet i farà història en tota la història del Barça.

Els bons moments arriben per a tothom.
VISCA EL BARÇA!

Assumpta ha dit...

Uaaaaaaaau!!! :-))

Estic totalment d'acord amb aquest magnífic escrit!!

Bé, jo encara he de reconéixer un error més gran que el teu perquè tu creies en en Pep tot i que et pensava que li faltava rodatge... jo, senzillament, no hi creia :-)) i sóc molt feliç d'haver-me equivocat!!!

I és això que tu dius, que és pràcticament el mateix equip de l'any passat... però amb una mentalitat ben diferent. Sense l'estrella de les discoteques, en Ronaldinho (que ens va estar estafant tot un any) amb un Alves grandiós i fantàstic i una motivació i una il·lusió que dona gust :-)))

Té raó en Pep quan diu que no tirem les campanes al vol abans d'hora... hem de ser prudents, però el cert és que la cosa pinta molt bé :-))

Visca el Barça i Visca Catalunya!!!

Quim Amorós Le-Roux ha dit...

Assumpta, celebro que t'hagi agradat el post, i vull dir-te que davant dels disgustos i despropòsits del tripartit, sempre ens quedarà el Barça!!!!,que al menys ens dona alegries i ens permet somiar.

Assumpta ha dit...

El Tripartit és quasi passat... el Barça és present i futur!!! (ostres, queda bé la frase jajaja)

Quim Amorós Le-Roux ha dit...

Si Assumpta, m'ha agradat la frase, potser algun dia me la copiaré!!!. jejejejeje
Consti que he fet aquest post sabent que a tu particularment t'agradaria, així que he mirat d’esmerçar-me

Josep-Empordà ha dit...

Amb aquest Barça...i aquest Espanyol, camí de segona, ja només ens manca que el tripartit se'n vagi a can pistraus i felicitat complerta...fins i tot pels elaboradors de cava!.

Kiko ha dit...

Totalmente de acuerdo Quím., pero fíjate que pena no es por nada, pero la vergüenza del Madrid ahora y encima los arbitrajes que tiene como el que ha tenido hoy contra el Osasuna, y es que no pueden dejar ni permitir que se aleje tanto al BRAÇA, como se esta alejando, incluso te diré mas me extraña como han dejado que se marche a 12 puntos como esta ahora, ya veremos los arbitrajes a partir de ahora, pero la realidad es esta hoy por hoy no hay quien le tosa a nuestro BARÇA, y espero y deseo que este año si el triplete.
Salud.

Quim Amorós Le-Roux ha dit...

kiko, la superioritat del Barça es tant evident, que ni amb arbitratges en contra, no poden amb ell, i el Madrid prou feina té per no allunyar-si encara més del Barça, tot i els arbitratges a favor que té, que al menys fan que no quedi ensorrat a la classificació, perquè sembla evident que agafar al Barça, aquest any com que no!!!

Cesc ha dit...

En Pep ha fet callar moltes boques, en Pep defensor del catalanisme i de la nostra identitat, va amb humilitat pel món fent-se respectar i com un culé més, patint, però fill meu estem triomfant i no ens ho podiem creure pas, que la humilitat el faci més gran, tant a ell com al nostre equip, mil gràcies per tot Quim.

Anònim ha dit...

Quim, quan dius que tenies els teus dubtes, al principi de la temporada, crec que era tothom en general, ja que en els dos primers partits, solament un punt...

I respecte en Messi, fins i tot sent massa gana amb la pilota marca, com el primer gol, ja em diràs.

Ja era hora de gaudir d'una marca catalana com és el FC Barcelona, però no cal fer mala sang dels rivals, ja que ells mateixos s'enfonsen, com és l'Espanyol, o el Madrid, amb la seu "puxerazo" d'assamblea.

Josep Miquel Llop

feliu ha dit...

Quim, per teu curriculum et presentes com a perteneixent a un parti politic, no diu res en favor barrejar els Visca el Barça i el Visca Catalunya, pensa en la quantitat de catalans que no volen saber res de futbol (com jo) o son contraris al Barça i el "cules" que con cotraris al teu Visca Catalunya, com el Bono, el R. Ibarra i el R. Zapatero.

El futbol ha servit massa vegades, per desviar l'atenció dels catalans, així i tot recorda el cas del "Diestefano" i el Kubala. T'ho dic perquè en la presentació a Tarragona del tercer Congrès Catalanista, el senyor Juan Puigbó ho va explicar molt bé i en J. Pujol el passat 17 de gener ho va remaxar en la mateixa presentació a Barcelona.

Efrem ha dit...

Des del primer dia he tingut confiança plena en en Joan Laporta, i també en en Guardiola, tot i tenir poca experiència... Que és la cosa que més por pot fer.

Quan totes aquestes individualitats que cites, son capaces d'harmonitzar-se entre sí. Passa que són el millor exèrcit dins del camp, invatibles. Immensos!

Salutacions i Visca el Barça! :)

Quim Amorós Le-Roux ha dit...

Feliu, que sigui militant d’un partit polític CDC, i que tingui un bloc eminentment polític, això no treu que pugui ésser del Barça, perquè ho soc, i que no pugui parlar del Futbol, sempre que em vingui de gust.
Que jo sàpigues no he barrejat el futbol amb la política, he donat la meva opinió del Barça, i al final he dit Visca el Barça i Visca Catalunya, perquè el Barça, del que sempre s’ha dit que es més que un club, es el club que representa majoritàriament els sentiments de molts catalans, siguin de la ideologia política que siguin, segurament discreparem molts políticament, però un club de futbol com el Barça ens uneix.
Feliu no li busquis tres peus al gat, no he barrejat el futbol amb la política, entenc que a tu personalment no t’agradi el futbol, però a mi sí, i per això he fet aquest post. I segurament en faré d’altres.
M’agradaria fer un del Nàstic, perquè també el tinc al cor, però com que ens dona una de cal i una de sorra, m’esperaré una mica, i també l’acabaria de forma similar, Visca el Nàstic i visca Tarragona.

Cesc, de moment estem gaudint molt i molt d’aquest futbol, esperem que duri molt de temps, i ens permeti de gaudir de molts títols, de fet els tenim a tocar... falta ben poc.

Josep Miquel llop, estic d’acord amb tu, no cal fer sang a ningú, simplement jugar i jugar i guanyar i guanyar!!!.

Efrem celebro que tu si que tinguessis clar que en guardiola ens portaria pel camí dels èxits i el bon joc, jo al començament no les tenia totes, però ja he dit que em vaig equivocar.

Albert ha dit...

Efectivament. Com tu dius dóna gust veure jugar el Barça aquest any.
Hi ha jugadors que l'any passat no rascaven bola i aquest any estan tenint un paper decisiu en les victòries blaugranes.

Jo també t'he afegit a la meva llista de blogs.

Adéu!

L'home del sac ha dit...

Quin goig veure'ls jugar!

Josep (sl) ha dit...

En Guardiola ha tingut molta pressió extraesportiva a sobre. Ha demostrat en una volta ser un molt bon entrenador coneixedor del club.
Jo vaig donar li un marge de confiança però era escèptic.

feliu ha dit...

Quim, i tant que pots escriure el que vols, falta ria més. I jo també. I crec que barrejar els visques nm fa cap favor a ningú, més haviat o politilitza el futbol (que no l'esport) o banalitza la política que es al que alguns agrade. Res noy que visqui tothom i quan siguem idpedents veuram quin barça tindreu. I això que els catalans tenim els nostres sentiments amb el Barça, no es veritat, la vergonya es que un pais en crisis es gastin les millonades d'eurs amb Etos, Masis, Guardioles i altres. Del Nàstic, mneys, perqué aquest ens costaraà a TOTS el tarragonins molts diners i més si el Camp el fan els Pepitos, Cosanos i cia.,pensa 10 milions pel 2009 i de multes i sancins recaptaran 6,5 milions.

Assumpta ha dit...

Amb permís...

Jo també he dit, Visca el Barça i Visca Catalunya... i podria afegir:

- Visca el meu marit.
- Visca la meva mare.
- Visca ma germana.
- Visca...


O és que per ser del Barça no puc dir Visca el meu marit?
O és que si m'estimo el meu marit no puc dir visques a Catalunya?
I si dic visques a Catalunya hi ha algun problema perquè animi la meva mare?

Conec bons catalans que són pericos (pocs, però en conec) però, casualment (ostres, quines coses té la vida!) la immensa majoria de catalans que connec són del Barça.

En quant als culés no catalans els hi tinc un carinyo molt especial perquè, a segons quins llocs, dir que ets del Barça potser no quedi massa ben vist, però estic segura que no n'hi haurà cap d'aquests culés que se s'enfadi perquè un català digui visca Catalunya.

És més, si jo sento algú dient "Visca el Barça y viva Sevilla" jo hi afegiré un "i olé" que em sortirà del cor.

Només faltaria que les persones no poguessim estimar la nostra terra.

Res, Quim... que aquest any estem d'alegries i no cal que ens intentin amargar la festa :-))
Repeteixo el que vaig dir:
Un magnífic escrit!!

Visca el Barça, Visca Catalunya, Visca el meu marit, Visca ma mare i ma germana que és una tia genial!!