dijous, 13 de novembre de 2008

Vergonyós!!!!


Heu provat mai de donar-vos de baixa de una companyia operadora de telefonia mòbil?. Per nosaltres ha estat tota una odissea. I encara no ho hem aconseguit
La Loreto arran de la mort del seu pare Daniel, ha de donar de
baixa entre d’altres coses el seu número de mòbil, i porta dos dies de infructuosos intents i encara no ho ha aconseguit.
Ahir va trucar al menys 4 vegades, a MOVISTAR, i cada cop que una gravació li preguntava el motiu de la trucada i contestava “ donar de baixa un mòbil”, li posaven una musiqueta, després de més de 10 minuts d’espera una operadora li preguntava el motiu de la baixa, després de explicar que era per la mort del titular, li contesta la operadora que ella no pot gestionar la baixa directament i que li passa amb un responsable, més mùsiqueta, de nou 10 minuts més d’espera, una enquesta de satisfacció quant encara no havien solucionat rés i tall de la trucada. I així 4 vegades i més de 40 minuts penjada al telèfon. Amb el tràngol d’estar repetint cada vegada que el seu pare era mort. I donar 4 cops el seu DNI.
Aquest matí ho ha intentat de nou, ha tingut sort i li han contestat al primer intent, però li han contestat que per donar de baixa la línia ha d’enviar per FAX fotocopia del certificat de defunció, fotocopia del DNI del titular mort, fotocopia de la darrera factura, i una carta dient els motius de la baixa del número del mòbil, i un telèfon de contacte i fotocòpia del DNI de la Loreto.
O sigui per donar-te d’alta només cal una simple trucada telefònica i als 5 minuts estàs donat d’alta, no cal DNI, ni motius perquè et dones d’alta ni rés.
Per donar-te de baixa en canvi es tota una odissea, ni tants sols serveix que la persona estigui morta, que fins i tot et demanen un certificat de defunció, però que s’han cregut??.

Li he dit a la Loreto que doni ordres al Banc que no pagui cap rebut més, per cert el compte del banc també haurà d’ésser cancel·lat.
espero que a la entitat financera no ens demanin tants requisits per cancel·lar un compte.

11 comentaris:

kiko ha dit...

Quím.,
Vergonzoso, eso es otra prueba de que hay que cambiar muchísimas cosas leyes que respeten a los contribuyentes, no eres el primer caso y por desgracia no serás el ultimo ya que todos los políticos en cuanto hay elecciones en la campaña, anuncian a bombo y platillo “medidas para el buen servicio al consumidor”, y siempre lo mismo donde dicen digo, dijeron diego, yo personalmente creo que hay muchos intereses creados en que esto no acabe de funcionar y lo triste que después de estar 4, 5, 6 ó 7 días detrás de ellos para que te den de baja, te hartas y acudes al banco diciendo que el recibo tal, no lo paguen mas y eso si en menos de 24 horas te están llamando que no has pagado el recibo y después de intentarte convencer de que lo pagues te dicen, que tomaran medidas judiciales, oiga tómelas y déjeme en paz, te lo digo con conocimiento de causa ya que a mi me paso con el canal plus y esto no hay quien lo arregle mientras solo se joda el consumidor y las empresas sean las fuertes.
Salud.

jo ha dit...

Jo vaig tenir que camviarme primer a Telefónica i d'alli va ser fàcil donarme de baixa total.

Cesc ha dit...

Efectivament és una vergonya. Quasi tothom ha tingut que passar per un tràngol així.

Crec que has près una decisió adequada.

L'home del sac ha dit...

No m'he donat mai de baixa de Movistar, però pitjor va ser quan vaig tenir problemes amb la connexió a Internet i vaig haver de trucar durant un mes i enviar dos burofax (a uns 25 euros cadascun) perquè em fessin cas i tingués internet al cap de més de dos mesos. Evidentment la factura mensual me la van passar cada mes i trucant al 012 em van recomanar que no tornés els rebuts perquè acabaria a una llista de morosos... Finalment també vaig aconseguir que després alguns mesos no em passessin factura per compensar.

Assur ha dit...

Ui nosaltres amb internet també hem tingut mil aventures ... lo millor es que em sembla que aquestes trucades es paguen ... no hi ha cap lloc per queixar-se d'aquestes coses?

Anònim ha dit...

Noi, que es diu "el compte". Això de "la compta" és montillès.

A CiU necessiteu molt menys independentisme i una mica més d'ortografia.

Quim Amorós Le-Roux ha dit...

Anònim, gràcies per la teva observació, però saps?, a mi el català a l’escola no me’l van ensenyar perquè llavors estava prohibit . Així que l’he après pel meu compte i com he pogut.
Malgrat tot gràcies per la teva correcció, el meu corrector de català no l’havia detectat.

Apa Noi ha dit...

quim

oficina minicipal dínformació al consumidor OMIC Ajuntament de
Tarragona, som profesionals, i al servei de tots.

per un serveis public de qualitat

salut

Artur ha dit...

Vigila amb això de "donar ordres de no pagar més rebuts". Si no tens evidències de la notificació de baixa, els rebuts impagats podrien condicionar la teva inclusió en un registre de morositat.

Són així. Donar de baixa el de la meva mare i el del meu sogre em va implicar CARTA CERTIFICADA AMB ACÚS de REBUT. Gairebé res!! La gràcia és que et donin l'adreça del departament de baixes.

fashion jewelry ha dit...

can u leave ur phone number to me???

alerts ha dit...

After reading the information, I may have different views, but I do think this is good BLOG!
runescape powerleveling