diumenge, 9 de novembre de 2008

Qui guarda sempre té.


Vull dedicar aquest post al meu sogre Daniel Padró Armengol, una bona persona, alegre i disposat a escoltar als demés, bon pare i avi exemplar i persona de profundes arrels cristianes, involucrat amb el seu poble i fervent seguidor del Nàstic. Que el proppassat divendres 07 de Novembre ens va deixar per sempre.
En el seu comiat , a l’església parroquial de Bràfim, al seu estimat poble, van voler concelebrar la missa funeral 8 capellans dels quals en Daniel els va fer d’escolà quant varen ésser els rectors de la parròquia de Bràfim,
L’església es va omplir de gom a gom per acomiadar en Daniel en el seu darrer viatge cap a l’esperança d’una vida eterna.
La meva sogra Belen, les meves cunyades Carme, Betlem i Montse, la meva dona Loreto , nets i família tota ,vam gaudir d’una cerimònia difícil d’oblidar, perquè emanava estimació, emoció i al mateix temps dolor, però que serenament s’acomiadàvem d’en Daniel.
Allà van haver moments molt emocionants, com quan l’Angel embargat per l’emoció llegia les pregàries, o com quant dos dels seus nets ,la meva neboda Aïna i el meu fill Jordi van recordar els moments viscuts amb el seu estimat avi, o quant la meva cunyada Carme la seva filla gran agraïa a tothom la massiva presència al temple, però que emocionalment preferien no passar pel tràngol del condol, o també quan en Marcel , va glossar la seva vida, i va dir la frase de “ Qui guarda sempre té”, frase preferida d’en Daniel quan algú de nosaltres li preguntàvem perquè guardava tantes coses, algunes veritables trastos vells.
En Daniel ja no està amb nosaltres, però el seu record sempre es mantindrà viu.
Agraïm especialment a tots els que aquests dies ens han fet costat i ens han fet sentir el seu condol i afecte , i ens reconforta pensar que en Daniel va aconseguir fer-se estimar per tothom.
Ara allà dalt vetllarà per tots nosaltres, i de segur que ja té la plaça concedida d’escolanet de Deu.

15 comentaris:

Kiko ha dit...

Quím., en estos momentos tan duros ya sabes que cuesta que salgan palabras por que nunca sabes bien que decir, solo que sepas que te acompaño en el sentimiento y que me sumo en estos momentos tan malos con tigo y tu familia, fuerza que es lo que hace falta y la vida sigue, adelante con fuerza.
Salud.

Quim Amorós Le-Roux ha dit...

Gràcies Kiko, son moments especialment durs, sobre tot per la Loreto i els meus fills Jordi i Pol, que ho estant passant molt malament, i també ho ha estat per a mi, que ha sigut un mes molt dur, ja que m'he trobat en la situació de tracta’l com a metge en els darrers dies de la seva vida, i, assegurem-ne que no patís i que no tingués dolors, i per altra banda en el meu rol de gendre, rodejat de la família i les filles i evitant que els meus sentiments es desbordessin i no hem deixessin ésser objectiu en la meva feina..

L'home del sac ha dit...

T'acompanyo amb el sentiment.
Realment devia ser molt bon home, perquè no és usual parlar així d'un sogre.

jo i muller ha dit...

Loreto, Quim i demés familia, teniu al nostre condol. Tot i recordante:

Pels que creiem, la mort no és un adeu, és un arreveura,

Quim Amorós Le-Roux ha dit...

Home del sac, gràcies per les condolences, i sí, veritablement era un bon home, no es habitual que 9 mossens concelebrin un funeral, i ell ho va aconseguir.

Jo i Muller, gràcies, han estat uns dies molt durs, i veritablement la Loreto i els nens ho han passat molt malament, però es evident que la vida continua, i avui la normalitat ha tornat de nou a casa nostra, encara que la tristor envaïa tot l’ambient

Waipu Joan ha dit...

us acompanyem en el sentiment en aquest moment tan lamentable.
La vida i la mort sembla que van agafades de la mà... Nosaltres estem d'enhorabona pel naixement del nostre fill, però fem una pausa i us enviem les nostres condolències a tots vosaltres.
Salutacions i endavant.

Quim Amorós Le-Roux ha dit...

Gràcies waipu Joan, us acabo de veure a l'hospital i vertaderament estaven molt macos tant la mare Carolina, com el vostre fill Jan Pol que es preciós.
Vinga felicitacions i enhorabona

Alejandro Caballero Madrid ha dit...

Quim te acompaño en el sentimiento... y dale el pésame de mi parte a tu mujer y tus hijos.

Lamentablemente en estos momentos se como te debes sentir, por desgracia en menos de un mes he tenido que asistir al funeral de 3 personas, una tio-abuelo, una compañera y amiga y el padre de un amigo de toda la vida (al que tenia especial cariño por la cantidad de años que lo llevaba tratando).

Espero que lo afrontéis de la mejor manera posible.

Salud y fuerza.

Un abrazo.

l'esquerranós de Camp-Clar ha dit...

Quim, de vegades quan la vida ens furga en la profunditat per deixar-hi la seva ferida trobem la fortalesa en les paraules. M'han agradat molt les teves paraules, perquè són molt sinceres i autèntiques.
Us envio el meu condol, a tu i la teva família per la mort del teu sogre.

Quim Amorós Le-Roux ha dit...

Alejandro, gràcies per les teves paraules, i segur que has passat pel mateix que he passat jo, així que comprenc perfectament com t'has degut sentir aquests darrers mesos.

L'esquerranós de Camp-clar, t'agraeixo sincerament el teu comentari i les teves paraules de condol.
Espero poder gaudir dels teus comentaris en altres posts i que puguem debatre amb tranquil•litat i potser algun dia podem anar a prendre un cafè?

Salvador Guinart ha dit...

Quim, amb una mica de retard, però em vull afegir al condol i ser al vostre costat. Una abraçada ben forta i afectuosa a tota la família.
Salutacions.

Anònim ha dit...

Aina no porta dièrisi

nike dunk ha dit...

i think the archive you wirte is very good, but i think it will be better if you can say more..hehe,love your blog,,,

splendid ha dit...

miu miu bag
miu miu bags
miu miu handbag
miu miu purse
miu miu wallet

led lights ha dit...

It's a very Good website.Are you want to buy cheap led lights,lv shoes and live to cheap beijing hotels.