dimecres, 19 de desembre de 2007

Tot un regal: Bloc Solidari

Mitjançant el Sherlock Holmes m’ha arribat aquesta distinció de bloc solidari. No sé si soc mereixedor d’aquesta distinció, però sempre procuro en els meus articles del meu bloc expressar lliurement la meva opinió, que resta oberta a la opinió dels demés i des de el mes absolut respecte, pretenc obrir debat i intercanvi d’idees.
Aquesta va ésser la raó de la creació del meu bloc, que mai hagués pensat que em tingués tant enganxat, i que m’ha fet conèixer gent a la blocosfera que d’altra manera no hagués conegut mai.
Agafo el testimoni que em llença el Sherlock Holmes, poso el Banner a la columna dels neus links i per la meva part jo el faig extensiu a:
Tenint en compta que no els hi puc donar a qui ja el tenen:

-Oriol Vázquez,(http://oriolvazquez.blogspot.com/) bon amic i persona tranquil·la, que li agrada debatre amb respecte i serenitat. Una persona fenomenal i millor amic
- Cesc Bonet (http://bonetliberal.blogspot.com/) des de Riudoms, un pepero amb el que dona gust debatre i que dóna confiança, home de paraula, malgrat la seva joventut, toca de peus a terra i tindrà responsabilitats importants dins de NNGG ben aviat.
- Gerard Castells,(http://gerardcastells.blogspot.com/) malgrat la seva tossuderia, es de pedra picada, però un home amb el que sempre està obert a debatre i a donar-te la raó si cal, encara que per ell gairebé es ERC qui ho fa tot bé.

4 comentaris:

El Capità Tarragona ha dit...

Quim!!

Has rebut un premi que està causant polèmica!!

entra al bloc de l¡'òscar ramirez, o al bloc del Món, la Garrofa de mont-Roig, o altres i llegeix!

ai ai ai...

Salut!!

El Capità Tarragona ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Quim Amorós Le-Roux ha dit...

capità me l'ha fet arribar en sherlock holmes que a la vegada li havia fet arrivar en jordi salvat o l'oscar ramirez.
no ha estat l'asemit.
gràcies de tota manera

Oriol ha dit...

Quim, moltes gràcies de nou. Trobo que tens raó en tot el que dius, un bloc ha de ser per poder exposar les teves idees i pensaments lliurement ( només faltaria ) i intentar crear debat amb altres persones que no pensin com tu per poder intercanviar opinions. Al menys, és el que intento fer jo amb el meu bloc, i espero poder-ho continuar fent molt de temps!
Merci!