dilluns, 17 de desembre de 2007

Contestant el meme


Contestant al meme del meu bon anònim amic Sherlock Holmes, que ell em coneix a mi i jo no sé qui es,( Holmes, algun dia em diràs qui ets?)
passo a contestar les preguntes que em fa:
1. Quan temps portes com a blocaire?
Vaig crear el meu bloc just el mateix dia que es van constituir els nous Ajuntaments (16 de juny) i quan a Tarragona passàvem oficialment a l’oposició després de 18 anys de govern.

2. Com vas saber l'existència dels blogs?
Era i soc fidel seguidor dels blocs d’en Jordi Salvat i del saló dels penjats, on de tant en tant deixava els meus comentaris.

3. Digues 5 blogs que segueixes diàriament
Només 5?.... a veure... Salvabloc, Saló dels penjats, Sherlock Holmes, L’apuntador, Capità Tarragona.... i varis més Oriol Vázquez, tripartit –Watch, i tots els que tinc linkats al meu bloc, que si no diàriament, gairebé dia si dia no entro a tots.

4. Ets lector anònim d'algun bloc?
Sempre que faig comentaris en algun altre bloc m’identifico, no ho faig mai com anònim.

5. Alguns autors que et generin especial simpatia:
Et refereixes a blocaires?, doncs mira amb tots aquells que de manera tranquil·la podem debatre i parlar de temes sense caure en desqualificacions, encara que no estiguem ideològicament d’acord, i t’asseguro que els he trobat i es possible des de la discrepància portar un debat tranquil i moderat, dona gust debatre amb ells.

6. Amb quins 5 blocaires aniries de marxa?
I dale amb els 5, doncs mira amb tots els de la JNC perquè son amics meus i m’identifico amb ells, i també amb els blocaires joves d’altres partits que van venir al primer sopar de blocaires. ( Amb la Floria, que va venir també al sopar, no sé si m’atreviria.... em fa por).

7. Amb quins 3 blocaires passaries una nit de bogeria sexual

Uff, masses noies no n’hi ha pel mon blocaire, i la que t’he anomenat abans en fa molta por!!! A part que soc home d’una sola dona i segur que no se’m passaria pel cap una nit aixì.

8. T'has enamorat mai d'algun blocaire?
Després del que he dit, tu que creus?


9. Estàs satisfet amb el teu bloc?
Doncs mira si. Abans per contestar la primera pregunta he tingut que anar enrera per veure el primer escrit meu quin dia va ésser, i al llegir-ho posava que no sabia si seria capaç de renovar periòdicament el meu bloc, ni si em llegiria molta gent, i ara resulta que estic completament enganxat al bloc, soc capaç de renovar periòdicament els meus posts, i a sobre resulta que la gent em llegeix i tot, i he conegut mitjançant el meu bloc a d’altres blocaires. Per lo que sí, em sento molt satisfet, i vull agrair a tothom que entra al meu bloc i em llegeix, i aprofito per dir que segueixin entrant, i que si poden deixin anar algun comentari, ja que m’agrada contestar a tothom.
10.Escull entre 3 i 5 blocaires per a què facin aquest meme
tenint en compta que no es pot repetir.....L'Oriol Vazquez (http://oriolvazquez.blogspot.com/). Francesc Robert ( http://francescrobert.blogspot.com/), Alejandro Fernandez (http://alejandropopular.com/), Alejandro Caballero ( http://cabamadrid.blogspot.com/), Begoña Floria (http://blocs.tinet.cat/blog/bego)

3 comentaris:

Oriol ha dit...

Quim, ja tinc els deures fets! Merci per tornar-te a enrecordar de mi!

Francesc Robert ha dit...

Quim,

Faré els deures,.. he llegit les preguntes i són un pèl difícils de respondre en el meu cas per el meu curt vagatge.

X cert, la Floria els té ben posats però no ens ha de fer pas por!!! jajaja

Quim Amorós Le-Roux ha dit...

jejejeje, Robert, es una manera de parlar, es evident que no em fa por la Floria, tenim suficients arguments per desarmar-la, era per donar un caire distendit a les preguntes i si vols un caire una mica morbós, jejejeje.
Però fa o no fa por la Floria?