divendres, 9 de novembre de 2007

Albert, t’agafo la paraula.


L’Albert Puñet, també conegut per Capità Tarragona m’ha enviat un meme per explicar com portar un bloc.
Després de pensar una mica, us explicaré les raons de la existència del meu bloc.

1.º Procuro donar Credibilitat. Intento en els meus escrits plasmar el que vertaderament penso, des de la meva vessant política, sabent que encara que estic d’acord amb els plantejaments de CDC, no estem en possessió de la veritat absoluta, i quant tinc que fer autocrítica, o ressaltar les coses que no hem fet bé, ho he dit i ho seguiré fent. Però clar ara des de la vessant de ser oposició a Tarragona i a Catalunya qui té les responsabilitats de govern son uns altres i per tant critico i explico el que no fa bé el govern tripartit.

2º Intento tenir un bloc plural, es a dir tothom pot expressar lliurement la seva opinió i sempre que puc procuro contestar una a una totes les aportacions i comentaris que em fan, així com també les critiques. Sempre amb el màxim respecte possible.

3º Al mateix temps que intento donar la meva opinió em diverteixo, perquè això del bloc m’ha enganxat completament, i us asseguro que m’encanta poder trobar comentaris als meus escrits i poder respondre’s, tant si son comentaris positius com a negatius, i m’agrada molt el debat de les idees.

Quant vaig obrir el meu bloc no tenia ni idea d’on m’estava ficant, ni de que seria llegit per tantes persones, per tant això m’esperona perquè cada vegada em tingui que esforçar més en els escrits que publico.
A tothom que em segueix i que fa dinàmic el meu bloc moltes gràcies, seguiu visitant el meu bloc i deixant els vostres comentaris.

Ara em toca passar el meme a tres blocaires més així que:

Francesc Bonet (http://bonetliberal.blogspot.com/) unpepero lliberal convençut i que m’encanta debatre amb ell defensor de Riudoms un bon gent i bon amic.

Oriol Vázquez( http://oriolvazquez.blogspot.com/ ) cap comarcal del Tarragonès de la JNC persona dinàmica, reflexiva , una gran persona i millor amic.

Eloi Menasanch(http://consciencia-nps.blogspot.com/ ) un nou blocaire que he conegut no fa gaire, i que a pesar d’ésser militant del PSC, es agradable de llegir el seu bloc per les reflexions que fa i el tó tranquil emprat.

8 comentaris:

Cesc ha dit...

Hola Quim! Tot un honor ser un dels tres escollits però... ai com llegeixi això en Xapix!! El defensor de Mont-roig és ell, ja que jo faig el que puc des de... Riudoms! poble de Gaudí!.

D'aquí poc penjaré el meme, mentrestant he publicat una entrada referent al teu amic, una persona a qui li tens força apreci ;D

Quim Amorós ha dit...

uf
perdona lapsus ara ho canvio

Joan Güell i Serra ha dit...

Bons i savis consells, en prenc nota.
Igual que quan vaig començar amb el bloc em vas encoratjar a agafar-m'ho amb força; ara m'agradaria tornar-te el detall i felicitar-te per haver aconseguit aquest espai de debat plural i dinàmic que tots busquem.

Joan Güell i Serra ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Eloi Menasanch ha dit...

Eis, moltes gr�cies per les refer�ncies que fas al meu blog. Realment afalaga sentir o veure escrit que all� que vols plasmar a nivell personal i que no pret�n conv�n�er a ning� s�n punt d'atracci� i d'inter�s.

Exactament aix� del meme consisteix en explicar les raons de craci� del blog? o com va?

Gr�cies de nou,

Eloims

Eloi Menasanch ha dit...

Un petit detall perquè no s'enfadin els meus companys de Partit... em dones nivell de militant de les JSC... i el meu vincle és amb el PSC.
No fos cas que diguessin ep! De totes maneres la bona relació amb l'Alejandro permet aquesta nomenclatura.. hehehe

Quim Amorós ha dit...

Ok eloi, ara ho rectifico

Lejarza ha dit...

I love Lejarza 22. Who is who. Els 25 blogs polítics catalans
El tuyo...
http://argelaguer.nireblog.com/post/2007/11/10/i-love-lejarza-22-who-is-who-els-25-blogs-politics-catalans