divendres, 24 d’agost de 2007

Ja he tornat


Ja he tornat de vacances, volia titular el post Ja soc aquí !!!, però aquesta frase pertany al President Tarradellas i es seva.
Deu dies a Itàlia m’han servit per desconnectar una mica de tot, de la feina, de la política, del futbol.
Al llac de Garda hem tingut molt bon temps i hem gaudit del parc temàtic Gardaland on els nens han pogut disfrutar del les seves atraccions igual que nosaltres. També el parc de cinema Movieland.
Venècia també segueix tenint el encant que tenia quan vam anar ara fa 12 anys, i per mi la gran decepció ha estat Torí, de fet ja no vam entrar amb bon peu, ens va costar trobar el càmping, que un cop trobat era desastrós, amb unes dutxes fastigoses, i uns serveis horribles. Després quant vam anar a visitar la ciutat la vam trobar bruta, vella i descuidada, i per acabar de arrodonir-ho l’estadi de la Juventus, que tantes ganes tenia el Pol de visitar estava tancat!!!!, no vam poder visitar-ho. Ni cal dir la decepció d’en Pol.
Però Bé el viatge malgrat tot ha anat bé, ens ho hem passat força bé i ja hi som de tornada a Tarragona.
He estat completament desconnectat de la realitat Tarragonina, però he pogut comprovar que aquest dies gràcies a una taurona, en Ballesteros s’ha cobert de glòria donant diplomes de serveis distingits a tort i dret, i participant de la processó de sant Magí com si d’una comparsa carnavalesca es tractés. Ha passat de passar d’anar a la processó a voler ser el focus d’atenció.
Per altra part el Nàstic veig que segueix sense davanters, i ja queden només dos dies per començar la lliga.
Ja tinc ganes d’anar al sopar de demà a can Tòful per conèixer a tots els meus companys de la blocosfera, que de debò aquests dies els he trobat a faltar.




8 comentaris:

Oriol ha dit...

Benvingut de nou senyor! Has marxat pocs dies i la veritat és que han estat uns dies força mogudets per tot el que has dit, ens veiem demà!

Quim Amorós ha dit...

Oriol, ja tinc ganes que em posis al corrent de tot.
Fins demà company.

Cesc ha dit...

Quim! Benvingut de nou i ens veiem demà!

BeRt ha dit...

Benvingut un altre cop quim, llastima que el camp de la Juve estigues tancat, de totes maneres com ja te vaig dir, no te perds gaire, es bastant merdòs...

PD. He tornat a crear un blog, un altre cop d'esports, ja que ara estic afiliat a una web (www.deportemania.to.md), i hi faig d'escriptor ;)

Capità Tarragona ha dit...

Quim!

Benvingut!

Tal i com et vaig dir ahir han estat uns dies bastants mogudets... Be, avui és "El gran dia".

Ja en tinc ganes!

Ens veiem aquesta nit company!

Anònim ha dit...

hola Quim

ja tinc ganes de coneixe't, ens veiem avui al sopar

el notari

Hurtis ha dit...

Italia... la bella Italia... Bueno, als viatjes cadascú té les seves vivències i això fa que siguin al cap i a la fi meravellosos ja que són diferents i coneixes unca mica més el món. No vas poder veure la "Sábana Santa"? Venècia... sempre será Venècia; jo de fet torno sempre que puc. Té un encant especial. Escoltar un concert a una "vechia chiesa" de les 4 Estacions de Vivaldi tocat per un cuarteto made in Italy... això no es pot oblidar.

Benvingut de nou.

de la Torre ha dit...

Hola Sr. Amoros

¿Qué tal las vacaciones?

Aqui Cataluña, tal y como me la he encontrado, sigue un poco negra, ya sabes, retenciones en autopistas, colapso en El Prat, etc., y bueno de Tarragona ya hablaremos, que la Sra. Floría parece ser que se ha quedado de rodríguez (que no Rodríguez) haciendo de las suyas nuevamente.