diumenge, 15 de juliol de 2007

Parlem avui de Futbol

Després del molt interès que va suscitar el darrer article, tinc difícil mantenir el nivell així que com que estem en plena canícula, m’arriscaré, i l'article d’avui té de veure amb el Nàstic i el Barça, els dos equips que de ben petit porto a dintre del cor, el Nàstic perquè de sempre m’he estimat al club de la meva ciutat, essent soci durant molts anys, i el Barça per ésser el club que considero representa a tot un país, i que es més que un club.

Aquest any hem viscut una aventura que feia 60 anys que no es produïa i ha estat el somni de la primera divisió. Ha durat només un any si, però estic segur que amb l’experiència d’enguany i si es treballa seriosament aviat es pot tornar a tenir l’equip de nou a l’élite del futbol estatal.
El millor de tot evidentment ha estat i seguirà essent l’afecció del Nàstic gaire bé tothom sabia al començar la temporada i veient els fitxatges i el pressupost destinat que anàvem directes a segona, malgrat tot, el suport de l’afecció ha estat constant omplint l’estadi cada diumenge i animant a l’equip com si anés per dalt de la clasificació.
Aquest pressupost tant baix, per lo menys ha servit per no endeutar al club i per tant ara es pot formar un equip potent per la segona divisió, per afrontar la propera lliga amb garanties, i sabent el difícil que es aconseguir l’ascens, per lo menys posar-se com a fita poder tornar a primera en un parell d’anys. Per això,fa falta que els professionals del cos tècnic i secretaria tècnica treballin junts per aconseguir un planter equilibrat i potent, i una junta directiva que deixi treballar als tècnics i els hi aportin el que els tècnics els hi demanin. Potser al tenir que canviar la totalitat del equip respecte l’any passat, costarà una mica la seva adaptació, però segur que donarà els seus fruits i serem un equip punter a segona divisió.
Tots estem a l’expectativa de quins fitxatges s’estan fent i esperem tenir una defensa compensada i una davantera demolidora perquè ens donin moltes alegries la propera temporada.

Un altre apunt es el Barça, després d’haver perdut per mèrits propis la lliga, regalada al Madrid, aquest any doncs tocava reforçar-se, ja que sembla que el projecte estava un pel desfasat, Henry que ningú discuteix la seva qualitat serà la guinda d’un pastís format per Ronaldinho, Mesy, Henry Deco i Etò. Només tinc un dubte, suportarà Etò la suplència davant l’arribada D’Henry? O el vestidor serà una bomba de rellotgeria?, no fora millor vendre a Etò ja que tenint un bon recanvi, podrien pagar bé per ell?.
Malgrat tot amb la resta de fitxatges que ha fet el Barça amb Milito, i Touré, es pot formar un bon equip que pot aspirar als tres títols i que donarà grans alegries a l’afecció de nou.

6 comentaris:

Àlex ha dit...

Jo també sempre he estat del Nàstic i del Barça. Aquesta temporada hem pogut veure a la mateixa divisió a aquests dos equips, molta gent s'ha centrat a animar al nàstic i han ocultat la seva cara barcelonista a la ciutat durant aquesta temporada. Jo sempre he animat als dos equips, evidentment si s'enfronten sempre tendeixes més a animar al de casa però no he deixat pas de ser barcelonista.
La veritat és que tant el Nàstic com el barça s'estan fent molt bon equip. És inevitable que ens ilusionem amb els dos equips. El Barça està fent un equip amb el que pot guanyar perfectament qualsevol títol i el Nàstic amb els fitxatges que està fent deixa clar que vol tornar a primera divisió! i tant de bò sigui així, tenir un equip a primera divisió també és una manera de promocionar la ciutat.
Fa unes setmanes vaig anar a Holanda de viatge i a la ciutat d'Utrecht, en un comerç el dependent al veure a un amic meu amb la samarreta del nàstic va reconeixer l'equip i ens va comentar que era una pena que hagués baixat. Segurament si no hagués pujat a 1era aquell home no sabria ni que és el Nàstic.

Quim Amorós ha dit...

Alex, està clar que tant el Nàstic com el Barça s’estan reforçant força de cara a la propera temporada i això està generant una il•lusió envers la propera lliga. Encara que tinc les meves dubtes en quant al Nàstic si refitxar a certs jugadors que no fa gaires mesos van sortir per la porta de darrera si es una bona idea..... però si el cos tècnic els ha demanat i confien en ells, els hi haurem de fer confiança no?

Cesc ha dit...

Tot i que mai he estat un fanàtic del futbol, sempre he estat seguidor del Barça i de mirar partits animant l'equip blaugrana me n'he fet un fart! Què dir del Nàstic! Malhauradament no he pogut assistir a cap partit al seu estadi, però espero fer-ho d'aquí poc quan torni a pujar a 1ra (no caldrà esperar molt, n'estic segur) o per què no? animant-lo des de 2na.
Pel que fa al Barça d'enguany crec que hi haurà força fricció al vestuari, esperò però que tornem a guanyar la lliga!

Capità Tarragona ha dit...

Com a soci del nàstic, m'encata veure com a data d'avui 6.500 socia ja han renovat el seu carnet i no han abandonat l'equip un cop ha descendit.

Jo vaig veure tots els partits del Nàstic (menys dos o tres per qüestions laborals) i la veritat és que le Nàstic ha tingut MOLTA MALA SORT.

partits com els del Racing,Mallorca o Athletic a casa o com els del Recre a fora son els que van fer que el nàstic perdés la caegoria.

Suposo que per la innexperiència i la falta de cohesió.

JO crec que la millor solució haguès estat mantenir el bloc que va pujar le nàstioc a primera i futxar algún jugador per reforçar algun punt.

De totes maneres APLAUDEIXO i em TREC EL BARRET davant de la gestió econòmica que es va fer i que ara permetrà fer un bon equip, un que torni al nàstic d'on no havia d'haver marxat, la primera divisió, i que farà que li passi el mateix que a equips com el Rayo Vallecano, el Tenerife, l'Oviedo, el Logroñés, etc...etc...

Salutacions!
Visca el Nàstic i Visca Tarragona!!

Jordi (fill gran) ha dit...

Sóc el Jordi el teu fill gran i considero que el article es molt correcte i ademes es cert.
M'alegro molt de que tiniguis un blog i endevant i ànim!!

Visca el Nàstic i visca Catalunya!!

Quim Amorós ha dit...

gràcies jordi (fill meu), ha estat una sorpresa veure el teu escrit.
Vinga una abraçada.