dissabte, 16 de juny de 2007

Presentació

Hola, em dic Joaquim Amorós i avui he començat aquest blog,
de fet no tinc gaire experiència en mantenir blogs ni res per l'estil, aixì que no sé si seré capaç d'anant actualitzant-lo periodicament.
De fet intentaré posar algunes reflexions del que penso de les coses i poder contrastar-les amb els altres.

Tinc 47 anys, Soc Metge, i actualment soc el president local de CDC a Tarragona.

Avui s'ha constituit el nou Ajuntament de Tarragona i en Ballesteros es el nou alcalde, rés a dir a guanyat de manera clara les eleccions i com a guanyador li pertoca governar. ( en altres llocs això no es aixì, i això hauria de ser un motiu de reflexió).Felicitats al nou alcalde i al nou equip de govern, desde CDC farem una oposició constructiva, pero al mateix temps perseverant, perque s'han fet moltes promeses i veurem si son capaços de cumplir-les.

Bé crec que de moment avui ja ni ha prou. no tinc ni idea si algù lleigirà això, de tota manera si algù ho llegueix m'agradaria debatre o comentar-ho.`

PD no tinc corrector del català aixi que si hi trobeu faltes, que segurs que n'hi han, perdoneu!!!

14 comentaris:

saló dels penjats ha dit...

Benvingut a la blogosfera. Ja t'hem linkat des del nostre bloc.

Maria Teresa ha dit...

Quim, endavant amb el teu blog. Espero que es converteixi en una més de les veus que treballen per fer avançar Tarragona.

Quim ha dit...

Mº Teresa gràcies pel teu suport, al menys ho intentaré, i procuraré expresar la meva opinió que tants cops ens han negat els mitjans de comunicació quan hem intentat publicar alguna carta als diaris i no han estat sistemàtiocament publicades.
A partir d'ara la pressió mediatica als mitjans de comunicació encara serà més forta, i si no al temps.
Farem una prova, quan diguem la nostra opinió i façi un escrit als diaris ho penjare al blog i veurem si ho publiquen o no els diaris, i en tot cas el temps que triguin en publicar-ho
Desde aqui podrem debatre el que façi falta

jordi salvat ha dit...

Benvingut a la blocofera quim.

I gràcies per incloure'm entre els teus primers links. Jo faré el mateix. T'aniré seguint.

Jordi Salvat

Quim ha dit...

Jordi, no tinc ni idea com funciona això, aixi que intentare posar les meves opinions i inquietuts periodicament. Fa temps que et segueixo a tu i al salo dels penjats i entre uns i els altres a l'hora de posar comentaris m'he adonat de lo façil que es crear un blog, ja veurem si aconsegueixo tenir-lo actualitzat.
Gràcies per entrar al meu.

Anònim ha dit...

Hombre... I remember your enchufes

Quim ha dit...

anònim si no t'expliques no sé a que enchufes et refereixes.i si us plau, jo m'identifico, t'agrairia ho façis també tu.
gràcies.

ALEJANDRO FERNÁNDEZ ha dit...

Hola Quim,

És un bon moment per començar un blog per diversos motius:
Estic convençut que això que ara comença com una modesta blogosfera tarragonina pot arribar a ser més important del que sembla.
I d'altra banda, en els momentos més difícils és quan cal donar un pas endavant.
Ànims!!!

Quim ha dit...

Gràcies Alejandro, bé estic d'acord amb tu que en els moments difícils es quant s'ha de tenir perseverància.
T'he deixat un comentari al teu blog

Jordi Sendra ha dit...

felicitats i endavant Quim.

Àlex ha dit...

Un blog més a la blogsfera tarragonina, això cada vegada s'està fent més gran. Endavant amb el blog, t'he posat un link!

Roger T. ha dit...

Quim, endavant amb el blog, ja t'he respost el teu comentari al meu. Per cert, que deus ser dels pocs polítics, que comences un bloc just després de les eleccions, no ;)?

Quim ha dit...

Alex gràcies jo també he linkat el teu.
M’agradarà intercanviar impressions amb tu

Quim ha dit...

Roger gràcies pel teu comentari.
Mira potser si que soc una mica especial i Faig un blog tot just quan s'han fet eleccions i no abans i després d'haver-les perdut clarament, però mira això ens estimularà a mi i als meus companys de CDC per seguir treballant encara més per un projecte amb el que creiem i que estem convençuts que es el millor per a la nostra ciutat i per el nostre país.
A CIU hem tingut durant tots aquests anys de democràcia resultats de tot tipus, hem perdut, hem guanyat i ara a Tarragona ens ha tocat perdre, però això ens encoratjarà per seguir treballant dia a dia.
Em vaig afiliar a la JNC quant tenia 22 anys (1982) tot just quan a l'estat Espanyol acabava de guanyar el PSOE per majoria absoluta, perquè creia que tenia que treballar per el meu país i la meva ciutat. Després a l'any 1986 vaig militar també a CDC.
A la facultat de Medicina quant tothom era d'esquerres jo ja enarborava la bandera Nacionalista i em deien que era la dreta catalana i jo contestava ni dretes ni esquerres Catalunya. Tothom que em coneix sap que sempre he estat al mateix espai polític (això no té cap mèrit ja ho sé però no tothom pot dir el mateix)